new  Výherce soutěže >>

2005 2004 2003
2002 2001 2000  

   

  
Zprávy pořadatelů
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

10.4.06
15:20
Další foto ze záchranné akce lodě Krila V. PCh
10.4.06
15:20
Záchranná akce lodě KRILA V kpt. Jardy Krkošky vzniklá nepřízní počasí. PCh
10.4.06
15:15
Loď č.15 Paloma kpt. Michka předvjezdem do Vela Luky dnes ráno v 7:20.
10.4.2006
14:21
Oficiálně tedy zveřejňujeme neoficiální pořadí první etapy, které se může zdát na první pohled nelogické, ale kritériem je dle Pravidel vzdálenost vzdušnou čarou od poslední předané polohy lodi k cíli v Dubrovniku. Na aplikaci tohoto pravidla nejvíce vydělal Ota Chasák na lodi SARA, který se nejspíše rozhodl plout Korčulskou tryskou a ocitl se tak nejblíže ke starodávnému městu, které se nalézá prakticky přímo na západ od oblasti plavby závodívcí flotily. Na čele tak nebyly lodi , které jsou opticky nejníže, ale ty, které jsou nejvíce vpravo. Pravidlo taky pomhlo Honzovi Pokornému na UKSE a Jaromíru Michkovi na PALOMĚ. Pořadí je tedy následující : 1) SARA, 2) KRILA V, 3) UKSA, 4) PALOMA, 5) KARIN, 6) JANA, 7) NOVA, 8) BOŽENA, 9) KIRKA, 10)ESTERA, 11) MARINA, 12) KARLA, 13) MATEJA, 14) PETRA, 15) MARIJA A 16) RUFUS. SWEETY je DSQ, tedy diskvalifikována. Rozhodujícím elektronickým nédiem je navigační a monitorovací systém na palubě pořadatelské lodi. Až bude pořadí oficiální a lodím budou přiděleny body, vše bude of¨iciálně vyvěšeno na stránkách spolu s bodovým ziskem jednotlivých lodí. JB
 
10.4.06
11:45
Na stránky byly vloženy polohy v 6:00 v době ukončení 1.etapy. Omlouváme se za zpoždění, které bylo způsobeno nedostupností GPRS signálu.
 
10.4.2006
10:39
Další novinky : na pořadatelské lodi rovněž odešla elektrika a navíc nefunguje ani radiostanice. Loď kotví ve Vela Luce a je v místě bez pokrytí GPRS signálem, takže mapka poloh v 6 hod a pořadí v etapě budou zveřejněny jakmile se závady podaří odstranit. Zatím tedy novinky prostřednictvím pozemního týmu personifikovaného moji osobou lokalizovanou v deštivé Praze. Aleš Křížek dojel bez motoru a elektriky a zakotvil ve Vela Luce. Stejné problémy měl i Martin Zvěřina, který míří tamtéž. Obdobný problém je i na Sweety, takže celkový počet lodí na kterých se zima podepsala tak, že zůstaly bez proudu je pět. Honza Pokorný už závady opravil. Místa současných poloh některých dalších lodí jsou následující :RUFUS je v Palmižaně, Mirek Řanda v Komiže, Saša Nedvědický v Vela Luce, Mirek Thér v Palmižaně, Aleš Křížek ve Vela Luce, Josef Novák Vela Luka, , UKSA, KIRKA, ESTERA a KRILA kotví ve Vela Luce. Sweety jede do Vela Luky, kde už je i Jaromír Michek. Sara je na Ščedru. Start druhé etapy bude nejspíše po provedení všech oprav zítra z oblasti u Vela Luky a nejspíše se popluje tak, že lodě pravo- nebo levobokem obeplují ostrov Mljet (bude určeno předem) a poté se vydají zpět do Sukošanu. To vše ovšm závisí na tom, co počasí dovolí a zda-li se moře umoudří. JB
 
10.4.2006
09:29
Aby jkste měli představu co tam dole v noci foukalo, přikládáme mapku z Aladina. JB
10.4.2006
08:58
BREAKING NEWS : První etapa byla PŘEDČASNĚ UKONČENA pro závažné technické závady na několika lodích ohrožující bezpečnost plavby. Pořadí v první etapě bude určeno v souladu s Pravidly podle poloh předaných závodníky v 06:00 hod. Většina lodí je nyní shromážděna v zátoce Vela Luka na SZ cípu ostrova Korčula. Závady hlásil Honza Pokorný - přestalo mu fungovat kormidlo a nešel motor, což učinilo loď zcela neovladatelnou. Stejně tak Jardovi Krkoškovi odešlo kormidlo a dále mu přestala fungovat na lodi eklektrika. Rovněž Aleš Křížek hlásil problémy s motorem. V noci poměrně hodně foukalo a tak se asi i vzduté moře podepsalo na zhoršení technického stavu lodí. U celé situace asistovala záchranná loď pobřežní hlídky z Korčuly, ale vše je však již OK. Honza Pokorný motor opravil a Jardu Krkošku táhne pořadatelská loď na laně. Předpokládaný start druhé etapy bude zítra. O dalším vývoji Vás budeme informovat. JB
 
9.4.2006
23:16
Pro Romana Čadu, který nás letos velmi zklamal svoji neúčastí máme tu informaci, že letošní foto lodi UKSA, které velel v oné nezapomenutelné Velikonční regatě 2004, ještě nebylo naším fotolabem zpracováno do dostačné kvality a proto mu na jeho počest přikládáme foto dokumentující jeho památný kousek souboje o přednost se zámořským parníkem Mona Lisa. Nutno podotknout, že z něj Roman vyšel vítězně !! JB
9.4.2006
22:04
Saša, Saša jede. Jak se zdá, kluci se z otevřeného moře dotahují na zbytek flotily a pokud nás zraky neklamou, dělila je od první lodi vztaženo k cíli necelá hodinka plavby, což je na vzdálenost, na jakou se Velikonočka pluje, naprosto zanedbatelná ztráta. Budeme tedy nejspíše přes noc svědky napínavého souboje. Tedy alespoň my tady. Vy tam na souši budete svědci jen zprostředkovaně a proto se zavazujeme, že dnes polohy po půlnoci ještě připravíme. A možná, že Vás překvapíme i polohami v 0400 hod. To závisí na tom, jakou bude mít noční vachta, tedy hlídka náladu. JB

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11


 

bez grafiky, s foto
bez grafiky, bez foto

Odesílání vzkazů>>

Povětrnostní předpověd

© Yach Club Staré Město. 2006, WebDesign: RNDr. Filip Pešek, PhD.