Počet přístupů
na VR2010:
počítadlo




Článek z Yachting REVUE 6/2010 o VR 2010 ke stažení zde. (*.pdf, 2.1 MB)


  • Zpravodajství pořadatelů

  • 1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    9.3.201011.10
    Mnozí se nás ptáte, proč letos na Bavariích 46 Cruiserech? Odpověď je jednoduchá. Jiná velká flotila lodí schopných doplout do Dubrovniku není k dispozici. Po masových výzvách z loňského ročníku ke změně typu lodi, a s ohledem na nechuť účastníků transformovat Velikonočku do handicapového závodu, nezbylo (abychom vyhověli hlasu lidu), než sáhnout po těchto Bavárkách. Uvidíme jak se osvědčí a jakým vývojem půjde flotila v dalších ročnících. Pro Vás, milí závodníci, kteří jste na B46C ještě nepluli, přinášíme malý výtažek z jejího testu. A abyste se procvičili v jazycích, je opět cizojazyčně. Tady tedy vyňatek z testu: "So how does she sail? Easily. After an hour or so on the wheel I had a pretty good understanding of the boat. She is high pointing, courtesy of a cast iron keel shaped in a modern lateral profile. The rudder is streamlined and fore balanced. There are two good-sized steering pedestals, each wheel with standard stitched leather cover. You can therefore sit to windward and keep an eye on approaching wind and weather or sit to leeward or a good view of the headsail tufts. Helm was negligible. Two people easily manage the gear, and that includes getting the mainsail up and down. When it came time to reach off the breeze we popped the reacher and took off. Although we were only getting around 8-10 knots across the deck we could always boast around 10-12 knots through the water if we all did the racing thing. All sheets and halyards meet at the cabin top so changing gears was a simple task. When we went looking for more height it only took a soft tug on the mainsheet traveller to get the main hooked up to windward so the big roach could do its work. As we tacked the main went easily from side to side without the hassle of having somebody in the stern sheets flicking the same roach through the centreline and away from the adjustable backstay. When it came time for a refreshing drink, the cockpit table served as a bar and footrest combined – which sure beats sitting on the windward rail dangling the Topsiders over the passing tide. Comfort on deck was assured with the moulded backrests lining the cockpit coaming." Takže uvidíme. JB

    28.2.201019:40
    Na středním Jadranu, tak že i na Murteru, je momentálně vítr 12-28 kn, v některých místech až 32 kn, zítra ráno bude postupně vítr slábnout. Moře 3-4, na otevřeném moři až 4-5. Většinou oblačno, zítra déšť. P.Ch.

    28.2.2010 19:20
    Ahoj posádky, po delší odmlce se Vám opět ozýváme z našich stránek. V současné době je přihlášeno 12 posádek (což je i vidět na našich stránkách) a máme stále ještě 5 volných lodí k dispozici. Pokud by se ve Vašem okolí vyskytoval někdo, kdo by se chtěl ještě závodu zúčastnit, ať už jako člen posádky nebo kapitán, či Vám ještě někdo do posádky chybí, dejte nám prosím vědět (požadavek, jméno, kontakt) a uveřejního to na našich stránkách. Díky. Dále bych Vás všechny chtěl požádat o zaslání seznamu Vašich posádek, kontaktů a log na Vaše sponzory a fotky kapitánů, kteří se účastní regaty poprvé. Zdraví Petr Ch.


    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12









    © Yach Club Staré Město. 2008, WebDesign: RNDr. Filip Pešek, PhD.